iptables+CBQ pomoooc s MARK

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Neděle Listopad 17 20:57:50 CET 2002

velice dekuji za podnet...

Prvni problem iptables (aspon moje verze) neumi MARKovat v POSTROUTINGu:-(,
proste to neumi .. umi jenom OUTPUT a PREROUTING, taky bych typoval, ze by
bylo logictejsi markovat v POSTROUTINGu.

Ale vzhledem, ze CBQ nechytne ani ty pakety z OUTPUTu tak bych zas rek ze je
chyba nekde na strane CBQ. I kdyz ty routovany/natonany pakety se nejak
vomezujou, sice presne ani podle jednoho zmineneho pravidla ale preci :-)

No a abych si ten skrypt napsal sam nepripada v uvahu pac nejsem zas tak
znalej.... .

Jeste vice nestastny Havrlik.....

----- Original Message -----
From: Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Sunday, November 17, 2002 8:44 PM
Subject: Re: iptables+CBQ pomoooc s MARK

On Sun, Nov 17, 2002 at 07:45:23PM +0100, Zdenek Havrlik wrote:
> No tak tohle bych uz teda jako vedel....
:-)

> No a ted bych potreboval kdyby se nasla dobra duse znala tohoto problemu a
> rekla mi (napsala mi) jak mam ty zatraceny pakety v tom iptables voznacit,
> jak je mam v tom blbym CBQ vybrat a vomezit....., kdyz tak jak jsem si to
> vymyslel to nefunguje....
No, neviem sice presne, kde mas chybu, ale skus napr. markovat pakety v
POSTROUTING namiesto PREROUTING, to sa mi zda nejake divne. Ak to furt
nepojde, tipujem, ze chyba je skor v casti cbq, mozne je ten skript zly, ja
si
pisem sam ked potrebujem.

> Porad nestastny Havrlik :-(
Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103,
+436505122023

--
           There are two kind of sysadmins: Paranoids and Losers