pppd a normalni user

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Pondělí Listopad 18 08:59:19 CET 2002

zrejme mate prilis "chytrou" distribuci. Najdete si v rc skriptech kde
se tak deje (zrejme nekde budou vypsane soubory u kterych smite mit suid
nebo sgid. A ne zacatku se Vam pri bootu spusti find) a pridejte si tam
pppd.

slack rulez :))

--
  KLoK