Compaq Armada 1592 a velkost disku

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Listopad 18 09:58:25 CET 2002

DD,

je tu niekto, kto ma Linux (alebo iny OS) na niektorej Armade z 1500
serie (cca z roku 1998, Pentium) a ma vacsi disk ako 6 GB?

Na vsetkych compaqovskych forach sa pise, ze max. podporovany
disk je 6.3 GB, co vyzera na stary dobry BIOS limit 8 GB. Zaujimalo
by ma ale, ci staci dat bootovaci oddiel pod 8 GB a potom si uz
Linux poradi, alebo ci to ani nebootne. BIOS mam posledny
pre tieto stroje (jun 1999).

S originalnym diskom to ide vcelku pekne - na moje prekvapenie
ani KDE 3 nie je nepouzitelne (Pentium MMX 233 MHz, 96 MB RAM).
V podstate jedinym nutnym zasahom bola modeline do XF86Config.
Akurat nainstalovat rozumnu konfiguraciu RH pod 1 GB je prakticky
nemozne a na tom disku musi zial zit aj Bill :-) (ktory ma ovsem
kompresiu disku a tak ma nakoniec mensie naroky). A kupovat
namiesto 3 GB 6 GB nema zmysel (ak je to vobec este mozne).

Zdravi
--
                                                                 Stano