Pripojeni na Internet

Petr Kučera pkucera na mh.vri.cz
Pondělí Listopad 18 10:49:49 CET 2002

Bohuzel jste to nepochopil dobře. Ja se pripojuji přes sitovku dial-upem
prostrednictvim firmy netbox (viz www.netbox.cz).

PK

-----Original Message-----
From: Michal Kubecek [mailto:mike na mk-sys.cz]
Sent: Monday, November 18, 2002 10:44 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Pripojeni na Internet

On Mon, Nov 18, 2002 at 10:37:13AM +0100, Petr Kučera wrote:

> 	Prosim Vas, co vsechno potrebuji k tomu (ze software), kdyz se
> chci pripojit na Internet dial-upovym pripojenim? Pripojeni neni pres
> modem, ale pres sitovku. Pripojuji se na konkretni IP adresu.

Jestli jsem to dobře pochopil, jste na lokálním ethernetu s někým,
kdo je přes dial-up připojen k Internetu. Potom vám může být úplně
jedno, jak on se připojuje, nakonfigurujte síť normálně jako ethernet
a jeho IP si nastavte jako default gateway.

                                                      Michal Kubeček

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002