Pripojeni na Internet

Lukas Fiala Lukas.Fiala na green.cz
Pondělí Listopad 18 11:04:43 CET 2002

To bych nerekl.

Na webu NETBOXu je tohle:
<netbox>
Jedná se o pevné připojení kabelem UTP, zakončené konektorem RJ45 určeným
pro síťové karty. Linky mají garantovanou rychlost a propustnost dle
vybraného tarifu a jsou nesdílené. Uživatel má dynamicky přidělenou veřejnou
IP adresu s možností nastavení firewallu. Součástí vybrané služby je E-mail
(max. 5), prostor pro WWW stránky a detailní statistika účtu včetně grafů.
</netbox>

Takze pro vas by se to melo chovat jako pevne pripojeni do ethernetu. To
znamena nastaveni defaultni brany, DNS a DHCP.

Tj. dle meho nazoru zadny zvlastni software nepotrebujete. Jde o to ze
musite svemu Linuxu rict jak ma ziskat svoji IP adresu (DHCP), jak ma
prevadet domenove nazvy na ip adresy (treba www.seznam.cz na 212.80.76.18)
hledejte soubor /etc/resolv.conf a na konec kam ma posilat pakety smerujici
do internetu (hledejte prikaz route).

Nejlepsi bude zavolat technikum od netboxu at vam poradi.

		Lukas Fiala