ipac

Dalibor Straka dast na 94bt-78.eridan.cz
Pondělí Listopad 18 16:27:36 CET 2002

On Mon, Nov 18, 2002 at 02:25:57PM +0100, Jan Povolny, UTRV wrote:
> Dobry den,
>
> pouzivam jiz nejaky cas k plne spokojenosti program ipac, ze ktereho
> generuji grafy dat na jednotlivych IP.
>
> Nyni bych potreboval nektere grafy zapisovat jinam, nez ostatni, u programu

Bohuzel dokumentace k ipac je mizerna. Ja si nechavam vygenerovat
vsechny obrazky do jednoho adresare a pak z nich skriptem vytvorim
vlastni html a to odeslu nekam :-). Holt tam mam pomocny seznam, ze
ktereho si skript precte do jake stranky patri a kam jej ma odeslat.

Tot moje reseni, co ostatni? Neznaji tajnou volbu ipacsum :-)