Shanim imap server, ktery umi ...

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 18 20:25:19 CET 2002

> WU-imapd to umi. V Netscapu je UI dost neprehledne a obcas blbne,
> ale funguje to. Musite si davat pozor, v jake casti stromu ten
> subfolder vytvarite a jak se jmenuje. Zkuste si s tim vice pohrat,
> pripadne updatnout klienta.

Chapu to tak, ze samotny imap umi delat jen jednourovnove mboxy. Pokud
chci hlubsi strukturu, musim si pomoct napr. takto

$ ls ~/imaproot

Inbox
Trash
Skola.Fyzika
Skola.Informatika
Prace.Sef
Prace.Sekretarka
Rodina.Bracha
Rodina.Rodice.Tata
Rodina.Rodice.Mama

Jenze to toho se tomu netcapu 4.7 nejak nechce. Zkusim to s mozillou. Imap
server bych menil nerad, s uw-imapd jsem spokojen a docela se v nem
vyznam.

-- Honza Houstek