Compaq Armada 1592 a velkost disku

Ondrej Tuma - konference konference na webjet.cz
Pondělí Listopad 18 22:57:44 CET 2002

Hojky

Neměl sem sice tento typ, nicméně podobný. Nejmenší disk, který bylo
možno koupit byl 10 GB, kůli win, sem tam měl nainstalovaný utilky od
výrobce disku, který dává M$softu správné údaje o velikosti atd, ale
linux RH si s tím poradí i bez toho. Pozor zkoušel jsem updatovat bios,
to mi ovšem ani nepomohlo, ale dokonce sem měl problémy s bootováním,
takže sem ho falshnul verzí původní.

10GB velký disk jinak i pod winozem fungoval jako 8GB, pravděpodobně jak
sem i zjišťoval do takových notebooků nidko nedával disk větší 6.3 GB
proto ta hodnota. Dokonce jsem používal xosl, kůli dalším dvou systémům,
bohužel FreeBSD se to nějak nelíbilo a bylo mu dáváno moc informací o MBR

S pozdravem Ondřej Tůma