Mandrake 9 + SW na MP3 + paleni

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Listopad 18 23:04:02 CET 2002

| Odesílatel: Daniel F. Hrouzek <hrouzek na stratosfera.cz>
| a nebo podobny nekolikaradkovy skriptik, jaky mam ja :-) vlezete nekam
| do aresare, napisete 'grabcd' a po skonceni mate v tom adresari
| uhledne mp3. powered by cdparanoia a lame (coz grip ostatne taky). na
| editaci id3 tagu potom jednoznacne easytag. a na vypalovani k3b. jina
| moznost neni ;-)

LAME umi i ty tagy, staci dopsat do skriptu. Jinak pokud najdete, zkuste
pod wine pustit fastencc.exe, je to od FhG. Fastencc je vyvojove vyssi
stupen od mp3enc31, takzvaneho referencniho enkoderu (ke kteremu se LAME
velice priblizuje). To co jsem videl je neomezene a ma free licenci -
vzhledem k tomu za kolik FhG prodavaji (dosud!) mp3enc31 se mi to ale free
nezda - ale kdo vi?

JL.