Xserver

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Listopad 19 00:31:52 CET 2002

 > Jeden jsem uzival, ani moloch to nebyl. Nevim, kde
 > jsem ho vzal, ale mohu vystavit (5MB ?). Neumi OpenGL
 > apod, spise pro kacelarske pouziti. Cestinu jsem nepouzival.
 >
 > sqele - muzete ho prosim vystavit ?
 > rm

Tak koukam, ze to ma 9,371,157 bytů, vystavim to v prubehu tydne,
modemem bych to neuploadnul do konce veku... Je to starsi verze
"Cygwins XFree86 for Windows". Oproti verzi, ktera byla aktualni pred
pulrokem, beha o dost svizneji, ale umi jen neco. Stahnul jsem ji z

http://www.bluesine.com/archives/software/xfree86

ale tento zdroj je zrovna "under construction". Aktualni verze jsou dostupne
normalne na http://sources.redhat.com/cygwin/xfree/ - mozna tam je i archiv
starsich verzi??

OldFrog.