RAV a ceske hlasky

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pondělí Listopad 18 23:45:57 CET 2002

Dobry vecer,

On Mon, 18 Nov 2002, David Trcka wrote:

> [...]

Hernaj, to uz je podruhe v posledni dobe, kdy pres news nevidim prispevek.
Z utrzku vidim, ze nejake preklady mate, pane Novaku. Ja jsem nejake nasel
na http://vais.cz/other/rav-cfg.tgz, ale neni tam vsechno. Mate jine? Byl
bych za ne vdecny. Muzete mi je poslat na xkaminsk na kyselica.eunet.cz,
prosim?

> Kdyz uz se to tady probira (i kdyz to tu asi nepatri, nicmene porad je to
> lepsi nez hmyz ;), rad bych se zeptal, jestli se da RAV nejak dokopat k

:-) No, abych se priznal, vygoogloval jsem, ze jste se jiz po tech
hlaskach shanel, ale zdalo se mi, ze jste na zadne nenarazil a tusil jsem,
ze jste si sam nejake napsal ci spise dopsal. Navic jste kdysi v teto
konferecni uvedl, ze RAV v Pode pouzivate a to bylo mimo jine pro mne
voditko, abych ho vyzkousel. Tak jsem doufal, ze je sem treba poslete :-)

> tomu, aby v ramci jedne zpravy, na kterou reaguje, poslal hlasky v ruznych
> jazycich. Mam na mysli to, ze nekam.cz prijde virus od badguy.com a ja bych
> chtel, aby na nekam.cz prisla hlaska cesky a na badguy.com anglicky.
> Paklize toto jde, maji pro me ceske hlasky podstatne vetsi cenu.

Toto me napadlo taky, ale neobjevil jsem nic. Takze proste budu mit
cesko/anglicke hlasky a basta. Resp. zakaznik bude mit takove hlasky.

> (ptal jsem se i na rav-sendmail@ ale bez odezvy)

:-(((

Preji hezky vecer.

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>