Radeon 7000 + Debian 3.0 Woody

hanc hanc.pavel na atlas.cz
Úterý Listopad 19 08:41:36 CET 2002

radeon 7000 je podporovanej pokud vim
nainstaluj si xserver-xfree86 (apt-get install xserver-xfree86)
pokud uz ho mas, tak ho prekonfiguruj pomoci dpkg-reconfigure
xserver-xfree86
spusti se pruvodce, zvol ovladac ATI a on uz si s tim poradi
mys to samy

hanc

"Jiří Baloun" <baloun na pds.plz.cdrail.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3dd8bfe6.0 na 10.2.33.2...