bind na ipv6 (Re: bind-chroot-9.2.1-1 RPMs)

Úterý Listopad 19 09:59:04 CET 2002

Pavel Janoušek píše:
> [...]
	Ona je ta manuálová stránka taková slabší. Něco málo víc se dá
vygooglovat, ale i tak je to zřejmě všechno spíš na metodu pokus-omyl. Hledá
se dobrá dokumentace k bindu 9. Tohle je asi zatím nejlepší, co jsem našel:
http://www.tru64unix.compaq.com/docs/base_doc/DOCUMENTATION/V50A_HTML/SUPPDOCS/BIND_GDE/

Dan Ohnesorg píše:
> Omlouvam se, spletl jsem syntaxi. Spravne je to:
>
> listen-on-v6 { any; };
>
> Melo by to tam byt min. od verze 9.1.3.
	A zakázat se to dá jak? Na isc.org se píše jenom:
It's a harmless warning, and ignoring it is probably the best option for
now.
jako odpověď na dotaz, proč nezabírá
listen-on-v6 {none;};