iptables+CBQ pomoooc s MARK

Úterý Listopad 19 13:02:52 CET 2002

On Mon, Nov 18, 2002 at 11:57:23AM +0100, Zdenek Havrlik wrote:
> Staticky to funguje bezvadne!!!
Kewl.

> Dynamicky jsem zkousel zatim pokusne, pokud dam nekomu BOUNDED=no tak ucpe
> celej upload.
Ked sa trochu zamyslis, tak zistis, ze sa to sprava podla definicie.

> Kde se urcuje vod kud si pucuje to pásmo ? me to pripada jako by si ho
> pucoval nejen vod fsech mnou napsanejch trid, ale i vod nekud z venku.. ,
> nebo se tam musi nekde urcit kolik vlastne ten upload muze bejt max?
Pucuje si od vsetkych tried majucich toho isteho parenta. Teda max urcuje
vlastne parent.

Ono ten CBQ je strasne kompikovany a malokto ho vie spravne pouzivat.
Dodatocne ma este iste "chyby" v implementacii a to obmedzovanie sirky je
casto velmi nepresne.

Do podobnych situacii by som odporucal HTB, da sa to najst zhruba tu:
http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/htb/
Alebo v novom jadre a netfiltri.

> Jiz mnohem mnohem stastnejsi Zdenek
Posobil si dost depresivne :-)

> PS:  mnohokrat dekuji zahranicni podpore rikajici si Peter Surda. Mnohokrat
> dekuji v podpore :-)
:-)

Bye,

       My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.