OT: PHP

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Listopad 20 08:51:11 CET 2002

On Wed, Nov 20, 2002 at 08:45:20AM +0100, Kovar Jan wrote:
> Omlouvam se za OT, ale snad mi nekdo pomuze. Nejsem v PHP zadny machr.
> Mam promenou, jejiz obsahem je text, resp jmeno. Ja bych potreboval
> odstranit vsechny ceske znaky a nahradit je ascii znaky. Napr. pokud bych
> mel v promene text "Jan Kovář", tak aby po operaci tam bylo "Jan Kovar".
> Je neco takoveho v PHP jednoduse mozne? Pripadne poradte, co mam v
> dokumentaci hledat. Hledal jsem "ascii", "to ascii" a nenachazim nic, co by
> mi prislo pouzitelne pro muj problem.

tiez som mal tento problem - mozno naozaj existuje nejaka funkcia
to_ascii, ale ja som ju takisto nenasiel (ale dlho som nehladal)

tak som si vytvoril taketo nieco:
StrTr($text,
	"áäčďéíĺµňóŕřą»úůýľÁÄČĎÉÍĹĄŇÓŔŘ©«ÚŮÝ®",
	"aacdeillnorrstuuyzAACDEILLNORRSTUUYZ");

podstatna je funkcia StrTr ... rozne IConv mi nefungovalo, vypisovalo,
ze je neplatny vstupny format

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE