ssh & authorized_keys

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Listopad 20 09:11:32 CET 2002

Prajem vsetkym pekny a prijemny den.

Na jednej masine odkial pristupujem na ine som
upgradol openssl a openssh. Pri prihlasovani
na niektore servery som bol nuteny akceptovat
nove kluce a to rsa a dsa. Kedze som ich nemal
vygenerovane u seba tak som ich vygeneroval.
Cize v adresary $HOME/.ssh mam na klientovi tieto kluce:
id_dsa  id_dsa.pub  id_rsa  id_rsa.pub  identity  identity.pub

Podla dokumentacie som na server kam sa hlasim vlozil
do $HOME/.ssh/authorized_keys najskor ten kluc, ktory sa
pri spojeni pouziva cize jeden z pub klucov. Bohuzial
ani po tomto sa mi nedokaze prihlasit sshcko bez zadania
hesla. Robim nieco zle? Starsia verzia (cize identity.pub)
fungovala v pohode. Preco nechce server nacitat z authorized_keys
tie rsa alebo dsa kluce? Za odpovede vopred dakujem.

Igor

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator

InfoGas a.s., Kozia 17