D-Link wireless reference?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Listopad 20 08:52:44 CET 2002

"Petr Hodan" <Petr.Hodan na admins.cz> wrote in message
news:001501c29035$6d4fd4d0$fa01a8c0 na workstation...

> Chtel bych se zeptat zda nekdo ma nejake zkusenosti s D-Linkama wireless
> na 2,4 GHz, specialne DWL-900AP a k nemu jeden bridge DI-614 a na konci
> DWL-520 s nejakou externi antenou.

Tieto konkretne neviem, ale mam DWL-650 (PCMCIA) s priletovanym kablom
(na sposob http://c0rtex.com/~will/antenna/ - len to nerobte s trafopajkou
:-)).

Ta karta nie je ziadna slava ani co sa tyka vykonu, ani citlivosti, ale
pouzitelne to je.

> Jde mi o to zda mi to bude fungovat na vzdalenost AP => bridge cca 70 m
> a bridge => stanice cca 60 m.

Bez akejkolvek dalsej anteny s plnou rychlostou sotva. S antenou podla
http://www.trevormarshall.com/biquad.htm (bez tej paraboly, len ten biquad)
vidim zo svojho balkona asi 15 sieti :-)

> Jde mi jen o to zda to pojede alespon 5 MBit/s, aby to nebyly vyhozeny
> prasule z okna :-)

To zalezi aj od toho, kolko ludi v okoli prislo na podobny napad...

Zdravi
--
                                                                       Stano