Doporucte editor (prosim bez flamewar :-))

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Listopad 20 09:35:06 CET 2002

Matthes napsal:
> Quanta se proste snazi nabidnout srovnatelny uzivatelsky komfort jako
> win editory typu Homesite, coz myslim rozhodne neni na skodu.

Problem je asi v tom, ze nechci linuxovy Homsite, ale jednoduchy editor s
par sikovnymi vlastnosti (a nemyslim, ze to jsou nejake extravagantnosti)
navic.

Petr Vanek napsal :
> ja objevil a k plne spokojenosti pouzivam glimmer.sourceforge.net

Koukl jsem se na to, podle screenshotu vypada zajimave, ale v Requirements
to ma psano Python 1.52 a vyssi. Takze nic. Dalo mi praci vyhazet z pisidla
vsechno, co by neco takoveho chtelo a kvuli obycejnemu textaku (coz povazuju
za zakladni program, ktery by nemel zaviset vubec na nicem. Od obycejneho
kladiva taky nikdo neocekava, ze k jeho pouziti budete muset vlastnit
priklepovou vrtacku) to tam strkat nebudu.

Pavel XPJ Jisl napsal:
> proč ta silná slova :)
Nojo, uznavam, kdyz napisu, ze nechci flamewar, tak bych sam nemel nadavat
:-)

> Takže jsem hledal a nemusel jsem tak daleko... Skončil jsem u Kate z KDE
:)
> Pro mě to je naprosto skvělý editor, který mi vyhovuje.

Ten editor je soucasti KDE? Ja jsem na nej nekde nasel odkaz (tusim ukazoval
na www.kde.org/kate, ale tam nic nebylo), tak jsem to pustil z hlavy.

S pozdravem Zdenek Bohm