100% najeti Linuxu

Matthes ornest na mistral.cz
Středa Listopad 20 11:24:01 CET 2002

Mno, da se v /etc/fstab zakazat, tj. nastavit na 0 kontrolu FS po
spusteni... Ale to neni idealni. Nekonzistentni filesytem muze byt dost
nebezpecny.
Disketou se to resit da - kdysi jsme meli podobny "router" od providera
(386 - 32Mhz/16MB RAM :), ktery se bootoval z diskety, kterazto
obsahovala nejakou minidistribuci (jakou, to uz nevim).

Matthes