jak zalohovat linuxovy server

Tomas Vida vida na uniware.cz
Středa Listopad 20 11:23:28 CET 2002

Ahoj,
rad bych si ujasnil, jakym zpusobem nejlepe zalohovat linuxovy server.
Konkretne mi jde o komplexni zalohu serveru (jeden harddisk, RH7.x,
sendmail, apache s virtualnimi weby, ftp, spousta uzivatelskych uctu,
php, mySQL atd.)
Predstavuji si, ze kdyz se mi polozi tento pocitac (nebo jenom disk),
tak vezmu tu zalohu, a behem nekolika malo minut obnovim kompletni
provoz serveru tak, ze uzivatele ani nepoznaji, ze se neco udalo.

Jake navrujete reseni, pro tento zpusob zalohy? Jaky HW, popr. SW?

Dekuji za pomoc
tomas

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002