jak zalohovat linuxovy server

Tomas Vida vida na velkoplosnytisk.cz
Středa Listopad 20 11:43:01 CET 2002

A jak moc je to bezpecne a spolehlive? Co s tim, kdyz shori jeden z
disku, jenom ho vymenim a vsechno jede dal, nebo me ceka jeste nekolik
hodin u konzoly? Neni to zbytecne moc drahe?

Radeji bych uprednostnil zalohovani na jiny pocitac (udelat kopii
serveru), ktera by se pravidelne kazdou noc aktualizovala). Vyresilo by
to starosti v pripade, ze mi shori hardware serveru. Jenom bych zmenil
IP adresu u toho druheho pocitace, a cele by to najelo na nahradnim HW.
Jenom nevim, jestli je to vubec realne, a za jakych podminek....

Diky za dalsi tipy.
tomas

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002