OpenOffice a fonty

Středa Listopad 20 12:50:00 CET 2002

Dňa 20. nov 2002 o 10:31, Milan Kratochvil napísal(a):

> vim, ze se tu uz toto tema probiralo, ale nejak mi to nepomohlo. Snazim
> se v OpenOffice 1.0 CZ sec muzu zprovoznit antialising (smoothing), ale
> nedaří se. Mám tu ttf fonty z Windows, které napr. v Mozille funguji
> naprosto bezproblemove a vzhled je skvely, ale v OpenOffice je vsechno
> straslive kostrbate, i kdyz pouzivam tytez fonty. Nevi nekdo co s tim,
> kde co nastavit, aby to jelo? Diky za pomoc.

mozilla antialiasuje cez freetype kniznice, nespolieha (nepotrebuje)
podporu antialiasovania font servera.

openoffice naopak, vyzaduje tuto funkcionalitu od fontservera. pre
fontserver sa podpora vola Xft, pripadne novsie Xft2 + fontconfig

--
Linux 2.4.19-18mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586