Aver TV Studio a lirc moduly - problem

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Středa Listopad 20 15:02:50 CET 2002

Rudolf Ulc wrote:

> Dobrý den

> Zkousel
>
> Zkuste si přeložit vlastní jádro a pak přeložit moduly pro lirc.
> Měl jsem podobný problém. Při překladu moduly zřejmě něco chtějí z
> /usr/src/linux co
> vznikne až po překladu (?) jádra. Nebádal jsem ale co.

Diky. Vim, ze jsem musel udelat alespon make menuconfig a make dep, aby sly
moduly lirc vubec prelozit. Cele jadro vyzkousim vecer. Vam tahle karta
tedy chodi i s DO? Mohl byste mi, prosim, poskytnout modules.conf? Zatim
jsem nastudoval alespon ty options k bttv ...

Diky

Ales Rygl

Linux is like a wigwam:
no windows, no gates and apache inside