SW vzbuzení vyplého počítače?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Listopad 20 17:23:41 CET 2002

Teoreticky by to mozne bylo pouze v rezimu sleep (CPU porad jede, RAM i
chipset ma napajeni), ale zatim jedine misto kde jsem to videl (jen) pro
rezim stand.by (tedy vypnuty pocitac), byly BIOSy.

Jenze ted mi napada, mne se treba na woknech stava, ze se mi totalrecorder
spusti, ikdyz pocitac je ve sleep modu, takze to funguje jako fantasticky
budicek. Pocitac pritom zustava stale ve sleep modu. Na prehravani je
totalrecorder free. Treba pojede pod winex.

JL.

Odesílatel: Oak <Oak.brno na seznam.cz>
hledám aplikaci, jež by dokázala BIOSu poručit vzbuzení vyplého PC ve
stanovený čas (a den) podle systémového času.

Nenašel jsem o tom žádné podrobnější zmínky (archiv konfery,
dokumentace SuSE, google, apod.).