editace postscriptu

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Listopad 20 23:37:11 CET 2002

Pekny den,

mozno by som sa nepustal do editacie PS priamo, ale skusil by som to otvorit
v nejakom softe a zmenit to tam... Sice nelinuxove riesenie ale rada -
Illustrator, Corel alebo nieco podobne... Priamo v PS to bude asi sebevrazda.
Pripadne ak to neni zlozite poslite mi to a ak stihnem stensim ;o)
Inak PDF je editovatelne priamo v Adobe Acrobate ale treba k tomu nejake
pluginy...

Vlado