X-ka spadla

Zbynek Houska zhouska na cz.foxconn.com
Čtvrtek Listopad 21 06:04:50 CET 2002

Zdravim,

  spadla mi x-ka, bohuzel v naivni predstave, ze to pujde rozchodit jsem si
neudelal kopii logu. Zda se mi, ze to nemuze najit defaultni font. Zkousel
jsem to prekonfigurovat setupem, coz slo a prepnul jsem to do runlevelu 5.
Takze ted nemam ani tu konzoli. Pri shut downu se nepodari ukoncit "xfs" - x
fontserver, dal to psalo, ze to neni fatalni chyba.
  Asi se z toho neda moc pochopit, ale snad se najde nekdo kdo mi poradi.
Jak se to stalo? Proste jsem prenesl disk do jine masiny a zpet. Napada me
nabootovat do single user, opravit inittab a dal nevim... Dokonce jsem chtel
pouzit ten "explore2fs", ale ten ze zahadneho duvodu ma vypnutou podporu
zapisu....

Zbynek

Zbynek Houska
central IT