prava home v mandrake9

Robert Sulc Ctech s.r.o. linux na ctech.cz
Čtvrtek Listopad 21 09:46:02 CET 2002

Dobry den
Nainstaloval jsem mandrake 9 + KDE 3 jako workstation nasi sekretarce.
Vse funguje  OK. Protoze na tom PC je i palirna rozbehnul jsem na nem i
samba server. Pri instalaci jsem ale zapomel udelat smostatny oddil pro
zdileni a chci zdilet jeden adresar z home.
Mam to takle na serveru s RH 7.x a vse chodi jen musi mit
/home prava 777 (prosim nekamenovat) Na mandrake mi vsak neco nejspise v
cronu, ale i restart PC ty prava vraci na 755.

Mozna ze delam nekde naprostou hloupost jeste jednou prosim o
shovivavost. S MD nemam zadnou zkusenost.