Aver TV Studio a lirc moduly - problem

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Čtvrtek Listopad 21 09:32:40 CET 2002

> aby sly
> karta
> Zatim
>
> Mohu, ale až zítra, musím je přinést z domova. Mám i konfigurační
> soubor
> k dálkovému ovládání které jsem dostal ke kartě AverTV Studio.

To by bylo uplne idealni. Vcera jsem pokrocil alespon tak, ze se mi podarilo
prelozit a zavest moduly. Bohuzel je neco stale spatne. lirc_gpio generuje
nasledujici:

lirc_dev: IR remote Control Driver registered at major 61
lirc_gpio (-1):card type 0x29, id 0x31461
lirc_gpio (0) :driver registered

zkousel jsem pote spustit irrecord, abych videl, jeslti neco prichazi z DO,
ale po vyzve ke stisknuti tlacitka iirecord akorat chvili ceka a pak napise
neco ve smyslu:

gap not found, cannot continue...

Coz si vykladam jako ze z DO nic neprichazi... Mam v podezreni, ze karta,
ackoliv se identifikuje jako type=41, ma ve skutecnosti jinak kodovane DO,
nez AverMedia TvPhone98 (ve smyslu parametru pro modul lirc_gpio) a proto
to nechodi :-C Na druhou stranu, kdyz Vam to ale funguje...

Budu vam vdecny za co nejvice informaci...

Dekuji

Ales Rygl

Linux is like a wigwam:
no windows, no gates and apache inside