uprava firewallu nezkusenym uzivatelem

Ing. Martin Homola speedy na jazgym-ostrava.cz
Čtvrtek Listopad 21 15:30:06 CET 2002

Mate samozrejme pravdu, tech moznosti je cela rada, ale zadna z nich (podle
meritek na nasi skole) neni trivialni. Momentalne neni na nasi skole nikdo,
kdo by si s jinym nastavenim proxy v prohlizeci poradil.
A to v zadnem pripade nechci nase studenty podcenovat, jsou vynikajici v
jinych oblastech.

Diky ale za vsechny tipy.

Martin Homola