uprava firewallu nezkusenym uzivatelem

Čtvrtek Listopad 21 16:45:04 CET 2002

Kocek, Kvetoslav wrote:
> Opravdu nejde zakazat zmenit nastaveni proxy?
> To se mi nezda... I kdyz windows jsou prohnile,
> ze by az tolik?

	IMHO WinNT pres politiky snad ano, otazka zni, jak si takto pomuzete?
Staci jeden chytry ActiveX ci jiny komponentovy programek, pripadne
jakykoli browser, ktery na nastaveni site, tedy vlastne MS IE, kasle a
mate to...

BTW Proc uz podruhe nevidim v mailu nic od tomas.hlavacek na elfove.cz,
ackoli mail by mel snad mit 9kB (tvrdi mi to Mozilla)?