Capi4Linux na SuSE 8.1 a Fritz!Card PCI 2.0

Tomas MACOUREK macourek na microware.cz
Čtvrtek Listopad 21 20:24:18 CET 2002

Dobrý den,

mám následující problém. Rozebíhám fax se v %subj% uvedeným HW. SuSE 8.1
obsahuje vše potřebné a na domácí ISDN jsem to rozchodil k plné
spokojenosti ALE potřebuji aby to běželo ZA pobočkovou ústřednou (tuším
AT&T Partner) Odchozí fax chodí i za ústřednou bez nejmenších problémů,
bohužel příchozí NEVYZVEDNE. Do logu vypisuje odkud se volá (která
pobočka) a kam ale nevyzvedne. testoval jsem různá nastavení ale
nepochodil. Odvezl jsem comp doml na "normální" ISDN a chodí.

Poraďte prosím máte-li někdo zkušenost s tímto problémem

Díky
--
Tomas MACOUREK
macourek na microware.cz