Python fatal error

Michal Ježek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pátek Listopad 22 09:11:07 CET 2002

Dobrý den.
    Nainstaloval jsem si nový RedHat 8.0. Poté jsem si na něm pokoušel
zprovoznit DNS server (můj úplně první pokus s DNS). Protože mi není
problematika DNS a psaní přímo do konfiguračních souborů named.conf, atd.
úplně jasná, chtěl jsem použít utilitu redhat-config-bind (o které jsem se
dočetl v souboru named.custom). Po spuštění příkazu počítač něco chvíli
chroupal, ale pak vypsla hlášku: "Fatal Python error: could not import _gtk"
Aborted. Potom jsem zkoušel i další konfigurační utility
redhat-config-....... a chybové hlášky zněly v podobném duchu.

    Co s tím? V čem je problém?

P.S. mimochodem, ještě mám v Midnight Commanderu (4.5.55) v této distribuci
nějaké divné barvy.

                Michal Ježek.