Potrubni posta (Re: uprava firewallu nezkusenym uzivatelem)

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Listopad 22 10:09:16 CET 2002

Zdenek Prchal wrote:

> Ale je to half-duplex - nebo je opacnym smerem jina roura? :)

Je to half/duplex (nebo dle neci nazoru simplex), ale to by nemel byt
neprekonatelny problem. I vsechny ty WiFi jsou takoveto.
Je to otazka poladeni protokolu, timeoutu atd.
Vzhledem k tomu, ze byl uspesne realizovan i prenos IP protokolu
prostrednictvim postovnich holubu (je na to dokonce RFC), tak zde
by to mohlo jit take.
Studovat dneska, tak si to dam snad jako diplomku. :-)))
Ja to myslim vazne, mit trosku casu, tak se jde na to, pokud by nas
k tomu pustili.

	Majkl