Doporucte editor (prosim bez flamewar :-))

Michael Heca michael.heca na email.cz
Pátek Listopad 22 12:56:52 CET 2002

On Fri, Nov 22, 2002 at 12:06:26PM +0100, Zdeněk Böhm wrote:
> vzad",

> To vam funguje? Me se teda nezadarilo...

Funguje. Debian Woody+Unstable, Scite 1.46

> Navic jsem zjistil, ze kdyz se mezi dokumenty prepinam pomoci ikon na
> panelu, tak v pripade, ze se prepinam z rozpracovaneho dokumentu se me to
> pta, jestli chci ulozit. To je taky "ohromna" vlastnost.

Mate nastavene buffers > 1 a save.on.deactivate=1
Navim co z toho je nutne, ale mne se nepta na nic a automaticky uklada a
nacita i pri prepinani mezi aplikacema.

> programu
> nastavenim,
> da,

> Prava mam, zapisovat do toho muzu, ale sam editor do toho nic nezapisuje.

Ja pouzivam user options file. Uklada se to po stisku Ctrl+S a hned po
ulozeni to znovu nacte nastaveni.

> stranky a

> Hmm, to je snad lepsi anglictina.

Ja pouzivam anglictinu, ale nekomu se to muze libit.

> Jeste jsem se v tom trochu vrtal a nasel par dalsich protivnych detailu.
> Treba skutecnost, ze i kdyz to spustim na jedne virt. plose, tak se mi to
> zobrazuje na vsech, to je na vrazdu.

Asi spatne nastaveny window manager. Ja mam icewm a je to ok.

> Zacinam to videt tak, ze to poslu do kytek...
>
> S pozdravem Zdenek Bohm

Michael Heca