Metacity (upadek window manageru?)

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pátek Listopad 22 17:26:03 CET 2002

Nazdar,

hovorilo sa to o metacity a o setup toole. Skusil som to ale nenasiel
som tam co hladam - kedysi sa to dalo polahky ale uz to nie je take
jednoduche - jednak by ma zaujimalo ako sa daju ovplyvnit mashine-wide
settings pre gnome - a trosku konkretnejsie ma zaujimalo ako je to s
animaciou okien pri minimalizacii - dost ma to znervoznuje ale neviem
ako to vypnut - skusal som najst take nestavenie ale ani v gconf
registroch ani v metacity-setup take nic nie je :( a vypnutie animacie v
prefs vypne iba animaciu startmenu. Mozno som staromodny ale uz CDE sa
mi zdalo prehladnejsie ;)
dik za odpovede

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com