'lokalizovane' odezvy MTA

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pátek Listopad 22 23:37:39 CET 2002

"Zdenek Prchal" <prchal na vtdata.cz> píše v diskusním příspěvku
news:001c01c29231$dd427c90$0501a8c0 na prchalpc...
> Nema nekdo tip, kde se daji sehnat nebo co je potreba upravit,
> aby mailserver odesilal svoje chybove/informacni zpravy nikoliv
> pouze anglicky, ale budto 'lokalizovane' do cestiny nebo lepe
> dvojjazycne?
> Zajimalo by me to pro sendmail a pro postfix ...

Co se tyka Postfixu, tak ten ma tyto zpravy ulozeny primo ve zdrojovem kodu.
Pokud to uz nikdo pred vami neudelal, pak to bude na vas (tar.gz nebo treba
SRPMS). Co jsem se dival, kod je celkem snadno citelny, takze by preklad
nemel byt vetsi problem i pro neprogramatora.

Dan

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.