Zmena DNS - ja si rict o autoritativni odpoved?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Listopad 23 00:25:07 CET 2002

Pouzivam DNS server ns.domena1.cz. Nejakemu hostu v domene domena2.cz se
zmeni DNS, coz overim pres host, pripadne dig, kde uvedu, ze chci
komunikovat s ns.domena2.cz.

Jenze ns.domena1.cz ma jeste v cache stary zaznam. Muzu ho nejak prinutit,
aby ho opravil, kdyz o te zmene vim? Po zbeznem precteni manualovych
stranek k host a dig jsem usoudil, ze by mozna pomohlo neco jako

host -C
dig +nssearch

ale oba prikazy vraci prazdny vystup (bez tech parametru odpovi normalne,
ale starou odpovedi z cache).

-- Honza Houstek