ICQ

Milan Zidek milanz na worldmail.cz
Sobota Listopad 23 22:05:06 CET 2002

Zdravim,

> Ja mam otazku jednu :-) Stahnul jsem, prelozil, nainstaloval, spustil..
> Ale: jdem mi vsechno (messages i ty offline, send URL, SMS) jen ne chat.
> Tohle vam behalo bez problemu? Na licq je chat OK, ale sim se mi docela
> libi. Mel nekdo takove problemy?
Mam jeste upresneni: chat uz je OK (stacila uprava firewallu), jenze mam
pocit, ze vse ztroskotava na fontech. Pri rezimu chatu je normalne videt
okno s obema uzivateli, ale zabrazuje se mi text jen co napisu ja, u toho
druheho bud jen pismeno F, G nebo ctverecek a podle vyjadreni druhe strany
je to i tam prakticku stejne.

V setupu SIMu mam pouzivat Systemove fonty, zkouseli jsme i dalsi (i z
woken, ktere jsou bez problemu v Mozille...). Zkouseli jsme to oba se
SIM 0.8, KDE 3.0, RH 7.3

Napada nekoho v cem muze byt problem? Dik moc za kazdou radu.

	Milanz