Presny klon CD

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Sobota Listopad 23 21:14:43 CET 2002

> Nedavno tu nekdo resil take problem zkazenych
> CDcek  a dosel k tomu, ze za to muze rychlost
> paleni. Tak nevim. Ja palim 24x na 48x media.
> Az na to bootovani je CD v poradku?
>
> OldFrog.

Primontovat jdou vsechny, ale yast2 pozna, ze to neni instalacni CD od
SuSE. Asi nesouhlasi nejaky soucet. O problemu vim u cd 1 a 2, kde to
nebootouje, ale jak zkontrolovat ty ostatni? Napadlo me, ze bych mohl
odinstalovat nejaky balicek na kazdem CD a postupne zjistovat, ktere CD
yast vezme a ktere ne, ale to se mi zda jako neefektivni...

Nejvic me mrzi, ze se v xcdroast tvarili vsechny, jako v poradku a pak se
mi stane tohle...

PaD