Presny klon CD

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Listopad 23 22:59:27 CET 2002

On Sat, 23 Nov 2002 19:46:37 +0000 (UTC), Pavel Dobes wrote:

: A ja na to skazil uz 9 CDcek... Myslite, ze za to muze rychlost
: vypalovani?

Je mechanika, na ktorej sa to cita, totozna s tou, na ktorej
sa to zapisovalo? Ak ano a tam verifikacia presla, tak to tym
nebude - skor hladajte v BIOS-e. Ak je to ina mechanika, mozne
je vsetko.

Tiez uz som bohoval - Darkie, ak to tu citas, tak z tych medii,
na ktorych si mi onoho casu poslal RH 7.3, je mechanike v notebooku
vyslovene zle. Ked si to prepalim sam, je vsetko v poriadku.
Jo, su veci kompatibilne a kompatibilnejsie...

: Mam 40-ti rychlostni a 48 rychlostni media, takze 32 by nemel
: byt probelm, ale nic jineho me nenapada...

Mam CD-RW hrdo hlasajuce "10x guaranteed" a upozornujuce,
ze je len do novych vypalovaciek (konkretne Samsung), mechaniku
zvladajucu pre CD-RW 10-nasobnu rychlost (Philips CDRWDVD2010),
vypalenie prebehne bez chybovych hlasok, ale medium je
nepouzitelne. Jedno tak, ze bolo na vyhodenie, druhe sa
podarilo ozivit. 4x bez najmensich problemov. Takze asi
tolko k udavanym rychlostiam na CD-R a CD-RW...

Zdravi
--
                                   Stano