gabber - chyba pri prvnim spusteni

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Listopad 24 13:59:01 CET 2002

>Zkousel jsem hledatna RPM find, googlem a nic; libsicgc+1-devel nikde :-(
>
>No uvidim

Podivejte se do vypisu ldd a hledejte konkretni soubor s knihovnou. Soucasti
SuSE je "libsigc++1.0.3-devel" a obsahuje knihovnu "libsigc.so". Na zkousku
si ji muzete stahnout z "www.volny.cz/oldfrog/libsig/", zkopirujte do
"/usr/lib"
(eventuelne zalohujte!), nactete "ldconfig" a zkuste spustit "gabber".
Neni to
ovsem cisty postup a muze snadno selhat. Napiste.

OldFrog.