IPT_log

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Neděle Listopad 24 16:30:55 CET 2002

On Sun, 24 Nov 2002, Kartac wrote:

> Zdravim,
>  mam uplne zacatecnickej dotaz.
> Kdyz si tak nejak nakonfiguruju nestavovej paketovej filtr a pridam :
>
> iptables -A INPUT -j LOG
>
> Normalne je snad predpokladam logovano do syslogu.
> Nojo jenze kde tam najdu odmitnuta spojeni kdyz tam je sice spousta log
> souboru ale ani v jednom neni neco jako :
> nejaky pouzadavek o spojeni z nejake IP na nejaky port a jako ze byl teda
> odmitnutej kdyz je to INPUT spojeni popripade ze teda jako povoleni dostal
> tak tam taky neni ani radka o uskutecnenych spojenich :o((
> [...]

uhm INPUT neni prichozi spojeni, ale cokoliv co prijde k tobe na PC.
a logovat uplne vsechnyo co prijde na INPUT se mi nejevi, jako idealni
napad. Ale pokud to nahodou bude fungovat, tak jake je IP toho pocitace
? :-)
Mozna by pomohlo man iptables, pripadne podivat se o co v tom filtrovani
vlastne jde.

	MOJE

--
Tomas Konir