odkazy v Mozille

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Listopad 24 20:12:39 CET 2002

>takze mam kvuli tomu instalovat 1.2b? Chtel bych se pokusit neco
>podobneho dat na sve stranky nevite o nejake adrese kde toto
>rozbalovaci menu korektne chodi

1/
V 1.2b http://www.grada.cz opravdu chodi vcetne nacteni strany vpravo.

2/
Mate dve moznosti  v JScriptu pouzivat (1) nebo (2):

    (1) document.getElementById('object2').style.display='none'
    (2) document.all.item.style.display = ""

    (1) chodi v Mozille, NN, a MSIE verze 5 a vyssi
    (2) chodi v MSIE vsech verzi 4 a vyse (??)

3/
Z "http://www.volny.cz/oldfrog/dhtml/" si muzete stahnout
nekolik serialu. Pochazeji vetsinou z webu www.webtip.cz
a obsahuji i ukazky a seznam, ktere fce ktery prohlizec
podporuje.

4/
Je to dobry napad, davat si tam navigaci, s jejiz funkcnosti
jsou notoricke problemy?

OldFrog.