GCC-3.2 vs. GCC-2.95

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Listopad 24 15:00:56 CET 2002

On Sun, 24 Nov 2002 12:50:07 +0000 (UTC), OldFrog wrote:

: A jak se to v praxi resi? To mam mit vsechny knihovny ve dvou vydanich,
: podle toho, jakou verzi gcc pouziju (neco jako cross-platform)?

Ano. A co je horsie, tak pokial viem musite este linkeru
tak pri kompilacii, ako aj pri behu vysvetlovat, kde ich ma
hladat, kedze on nemoze mat predstavu, ci chcete Qt 3.0.3
vo verzii pre stary alebo novy gcc.

<flame>
Dost mi vadi, ze pri podobnych zmenach na pouzivatela, ktory
si chce obcas stiahnut binarku aj mimo aktualnej verzie
svojej distribucie, kazdy s prepacenim serie a na vyvojarov
duplom. V sucasnosti prakticky nie je mozne vyvijat software
a ponuknut pouzivatelom na stiahnutie aj binarky univerzalne
pouzitelne na obvyklych distribuciach. Maloktory opensource
vyvojar ma prostriedky na to, aby si nainstaloval X systemov
a prelozil to na kazdom z nich.

Chapem, ze obcas je zmena ABI nutna, ale ocakaval by som
viac pochopenia a podpory zo strany tych, co za tu zmenu mozu.
Napodiv taky MS s tym problem nema - C++ program prelozeny
pred 5 rokmi pobezi aj dnes.
</flame>

Zdravi
--