Instalace Linuxu na disk s XP Prof.

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Neděle Listopad 24 20:51:21 CET 2002

Dobrý den všem,

máte někdo zkušenosti se změnou velikosti partition NTFS, kterou používají
Windows XP? Potřebuji si zachovat XP na notebooku, ale výrobce (jak
prozaické) dodává JEN obnovovací SW pro obnovení celých XP. Přitom, ale
přemaže všechno na disku. Abych si mohl nainstalovat svůj pracovní nástroj,
musím nejdříve obnovit XP a pak zmenšit jejich velikost a nakonec
nainstalovat Linux...

Na světovém internetu jsem našel odkazy na balík nástrojů PowerQuest, ale
nějak se mi kvůli tomu nechce kupovat SW za 60 dolarů.
Poradíte?

Díky
Martin Kamín