cstocs

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Listopad 25 08:45:02 CET 2002

RH-8 pouziva normalne kodovani UTF-8 a vase okumenty jsou pravdepodobne
v ISO8859-2. Cstoc pravdepodobne ocekavaji vstup s kodovanim UTF-8 a pak
maji tyhle hlasky. Zkuste mu vysvetlt nejakym prepinacem, ktere kodovani
ma na vstupu ocekavat (nevim jakym, cstoc nepouzivam).
S cstoc nemam zkusenosti, ale na prekodovavani souboru pouzivam uspesne
recode a muzu jen vrele doporucit.

Matthes