Fwd: Re: cstocs

Jiří Hubka milamber na vakna.cz
Pondělí Listopad 25 09:51:10 CET 2002

Jiří Hubka wrote:
> Dobry den,
> mam celkem neprijemny problem s cstocs (jak verzi 3.2 3.4x) obe se chovaji
> prakticky stejne. Pri prevadeni souboru na jine kodovani mi vypise tato
> hlaseni a soubor sice vytvori ale stejny jako zdrojovy (kodovani nezmeni).
> Problem mam pouze s RH8 na jinynem stroji kde mam  M9 a Debian mi cstocs
> funguji. Co s tim ? cstocs se mi vzdy chovalo naprosto korektne a rad bych
> ho
> pouzival i dal.  Dekuji za pomoc

RH-8 pouziva normalne kodovani UTF-8 a vase okumenty jsou pravdepodobne
v ISO8859-2. Cstoc pravdepodobne ocekavaji vstup s kodovanim UTF-8 a pak
maji tyhle hlasky. Zkuste mu vysvetlt nejakym prepinacem, ktere kodovani
ma na vstupu ocekavat (nevim jakym, cstoc nepouzivam).
S cstoc nemam zkusenosti, ale na prekodovavani souboru pouzivam uspesne
recode a muzu jen vrele doporucit.

Matthes

Dekuji recode rozhodne vyzkousim. Jinak  prepinacem mu to rikam napr:
cstocs 1250 utf8 vstup> vystup. Vzdycky to fungovalo. Ted se na RH8
brani. Kazdopadne diky.