Evolution a gnuPG ?

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Listopad 25 10:55:51 CET 2002

On 24/11/2002, dep wrote:

> dobry vecer :)
>
> ma s timhle nekdo zkusenosti jak evo donutit, aby jsi sama tahala pub
> klice? nebo jak resite komunikaci kodovanou komunikaci (v ramci
> evolution:), proste tak ze do gnupg nasosate rucne a pak pisete?

Ja myslim, ze to neni otazka Evolutionu, ale spis gpg. Kdyz pridate do
~/.gnupg/options (v novejsich verzich jsou tusim konfiguraky pojmenovane
trochu jinak) radek

keyserver wwwkeys.pgp.net

(pripadne s jinym serverem), pokusi se neznamy verejny klic gpg stahnout
automaticky. Alespon tak mi to funguje s Muttem.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka