Presny klon CD

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Listopad 25 11:28:50 CET 2002

No, a jak mate zajisteno zapnuti burn-proof ?
Ta mechanika to nemusi mit zapnuto implicitne ..
Mne doma Celer466 a HD na ATA66 doda MAX 16x ...
Jak vsichni vime, na linux se pouzivaji spis mene vykonne stroje ..
Takze, doda vam vas stroj data pro rychlost 32x ??

radek.karaffa na ct.cz