Nove FreeType2 zmrsi netruetypova pisma

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Pondělí Listopad 25 11:34:17 CET 2002

Dobry den,

uposlechl jsem doporuceni na strankach http://www.freetype.org,
http://www.freetype.org/freetype2/2.1.3-explained.html

a upgradnul jsem freetype2 na svem Mandraku 9 ze stavajici verze
2.0.9 na 2.1.3 (balicek je v cookeru).

Nasledkem toho:

1. se opravdu docela dost zlepsilo vykreslovani TT fontu.
    Pismo je ostrejsi a lepe citelne, i kdyz nekdy se mi zda
    trochu zubate.

2. ostatni NE_TrueTypova pisma bud nejsou videt vubec nebo
   maji nemozne velke mezery mezi znaky (Helvetica napriklad).

Kdyz uvazim, ze v tom balicku je akorat knihovna
/usr/lib/libfreetype.so.6.3.2 a link
/usr/lib/libfreetype.so.6, ktery na ni ukazuje,
tak nechapu proc.

Zajímavé je také to, ze kdyz vrátím zpet starou verzi
2.0.9, nijak to nepomuze. Akorat misto toho aby nebylo
videt nic, jsou videt misto pismen male ctverecky.

Nikde jsem nenasel zadnou zminku o takovem problemu.

Vedel by prosim nekdo cim to je a hlavne co se s tim
da delat?

Diky za rady.

--
zdravim